Pomozite nam

Jedan u 5000 dečaka rađa se sa Hemofilijom. Njihova krv ne zgrušava se normalno i izloženi su riziku od unutrašnjeg krvarenja koje može biti fatalno.

Sa adekvatnim tretmanom osobe sa Hemofilijom mogu živeti savršeno zdrav život. Bez nje, mnogi će umreti mladi ili, ako prežive, imaće teška oštećenja zglobova koja ih ostavljaju sa trajnim invaliditetima.

Pomažući Udruženje Hemofiličara Srbije pomažete da više dece i odraslih ljudi sa poremećajem koagulacije dobije terapiju koja im je neophodna. Pridružite se zajednici onih koji pomažu. Tri su načina da pomognete:

  • postanite donor

Dinarski račun Udruženja: 205-67443-04

Devizni račun za donacije iz inostranstva: 5443-17328271

  • postanite član
  • postanite volonter

Telefon udruženja (10–14h ) 064/3284357

Svetski dan hemofilije

17. April – SVETSKI DAN HEMOFILIJE

Tema ovogodišnjeg dana Hemofilije jeste:

TERAPIJA ZA SVE!

Udruženje Hemofiličara Srbije (UHS), i ove godine, aktivno dočekuje dan Hemofilije 17. April, učestvujući u programu organizvanom od strane Svetske Federacije za Hemofiliju (WFH).

Kućna terapija

U toku je akcija za propisivanje kućne terapije, naravno kao i uvek, uz veliku podršku i razumevanje Komisije za Hemofiliju pri Ministarstvu Zdravlja  Republike Srbije i Centra za Hemofiliju pri Zavodu za transfuziju krvi.

Pošaljite nam Vaše mišljenje i predloge na sledeću adresu: akcija@hemofilija.org.yu   

Vežbe za lakat PDF Print E-mail
Written by Administrator   
Thursday, 26 March 2009 19:00

Ciljevi: Pun opseg pokreta i snaga mišića u laktu i podlaktici.

Mišićne grupe koje se vežbaju:

  • Bicepsi
  • Tricepsi
  • Pronatori
  • Supinatori

Nakon krvarenja u zglobu, sposobnost ispravljanja lakta je često poremećena, zajedno sa mogućnošću okretanja podlaktice tako da je dlan okrenut nagore (uvrtanje i izvrtanje šake).

Ukoliko je lakat savijen, ne silite ga u prav položaj, jer će to oštetiti zglob. Težite aktivnoj kontroli mišića. Možda je neophodna serija proteza da bi povratili ispravljenost lakta- obratite se fizioterapeutu.

Vežba 1

Savijajte i ispravljajte lakat

Vežba 2

Sa savijenim laktom, okrenite podlakticu tako da vam je lakat okrenut gore, i onda dole.

Vežba 3

  • Savijte se, držeći leđa pravim, sa laktovima napolje-gore i šakama na grudima.
  • Nadlakticu držite mirno.
  • Sada ispravite svoje ruke bez pomeranja ramena, onda vratite šake na grudi. Izolujte pokret tako da pomerate samo šake i podlaktice.

Vežba 4

Koristeći malu težinu, unutarnju gumu bicikla ili oprugu, imitirajte pokrete na crtežima.

Vežba 5

Tenis balonom ili kriket loptom od pene.

 
Banner
RocketTheme Joomla Templates